چگونه به راحتی به آمریکا برویم؟

اعزام دانشجو به آمریکا,موسسه اعزام دانشجو به آمریکا,موسسه رسمی اعزام دانشجو به آمریکا,موسسه اعزام دانشجو به آمریکا در تهران,موسسه اعزام دانشجو به آمریکا در ایران,موسسه معتبر و رسمی اعزام دانشجو به آمریکا,اعزام سریع به آمریکا بدون مدرک زبان,چگونه به راحتی به آمریکا برویم؟

موسسه دانش پژوهان اورانوس، در زمینه اعزام دانشجو به آمریکا و مشاوره‌ی تحصیلی برای دانشجویان علاقه‌مند به ادامه تحصیل در ایالات متحده آمریکا فعالیت می‌کند.

En

  شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | 11:46   1 نظر   44946 بازدید

مؤسسه اعزام دانشجو به آمریکا - موسسه دانش پژوهان اورانوس

مؤسسه اعزام دانشجو به آمریکا

آمریکا یکی از بزرگترین و قدرتمندترین کشورهای دنیا است که با داشتن برترین مؤسسات آموزش عالی و رنک بالا در دنیا یکی از محبوب‌ترین مقاصد اعزام دانشجویان بین‌المللی می‌باشد.

بسیاری از دانشجویان بین‌المللی آرزوی تحصیل در دانشگاه‌های آمریکا را دارند که در لیست بهترین دانشگاه‌های جهان، از جایگاه‌های ویژه‌ای برخوردار هستند. اما درخواست پذیرش برای تحصیل در آمریکا کار چندان راحتی نخواهد بود. برای انجام این پروسه دشوار، می‌بایست اطلاعات بسیار زیاد و منابع کافی داشته باشید.

در راستای هدف بسیاری از متقاضیان تحصیل در خارج از کشور، مؤسسات اعزام دانشجو بسیاری در ایران تأسیس شده‌ است تا دانشجویان را در این پروسه‌ی سخت و دشوار راهنمایی کنند. با رشد روز افزون تعداد این مؤسسات، پیدا کردن مؤسسه‌ای قابل اطمینان که بتوان آینده خود را به آن سپرد، یکی از مهمترین دغدغه‌های امروز متقاضیان تحصیل به خارج از کشور شده است. همچنین از آنجایی که انتخاب دانشگاه و رشته تحصیلی مناسب، تصمیم مهم و آینده‌سازی محسوب می‌شود، شناختن موسسات اعزام دانشجو معتبر در ایران، اولین گام برای شروع پروسه در اعزام دانشجو به آمریکا محسوب می‌شود.


لیست مؤسسات مجاز اعزام دانشجو (مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری)

در این مقاله سعی داشتیم تا تمامی اطلاعات موردنیاز شما را در رابطه با انتخاب بهترین مؤسسات اعزام دانشجو آمریکا و بررسی مزایا و معایب موسسات اعزام دانشجو در اختیار شما عزیزان قرار دهیم تا بتوانید بهترین‌های این مسیر را انتخاب کنید.

ارائه خدمات و مشاوره‌ای تخصصی در زمینه اعزام دانشجو به دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزشی عالی آمریکا از وظایف اصلی و مهم مؤسسه دانش پژوهان اورانوس می‌باشد. کارشناسان مجرب و خبره این مؤسسه با داشتن اطلاعات و تجربه کافی در این زمینه و با توجه به سوابق و رزومه تحصیلی متقاضیان، بهترین گزینه‌های موجود را در اختیار آنها قرار می‌دهند تا این راه دشوار هموار سازند.


خدمات مؤسسه دانش پژوهان اورانوس

مؤسسه اعزام دانشجو به آمریکا - خدمات موسسه دانش پژوهان اورانوس


مزایای مؤسسه اعزام دانشجو دانش پژوهان اورانوس

سپردن پروسه‌ی ادامه تحصیل خود در خارج از کشور به یک کارشناس و فردی که به طور کامل آگاهی و اطلاعات لازم در حوزه اعزام دانشجو به آمریکا را دارد، مزایایی دارد که در ادامه به آنها اشاره کردیم.مزایای مؤسسه اعزام دانشجو به آمریکا - موسسه دانش پژوهان اورانوس

  • یکی از مهم ترین مزایای مؤسسه دانش پژوهان اورانوس این است که کارشناسان این مجموعه با مراحل اعزام دانشجو به آمریکا به طور کامل آشنایی دارند و لازم نیست شما زمان زیادی را صرف خواندن و یادگیری قوانین کنید.
  • کارشناسان موسسه دانش پژوهان اورانوس به تمامی شهرها و دانشگاه‌های آمریکا آشنایی دارند و می‌توانند به راحتی شما را در انتخاب بهترین رشته و دانشگاه مناسب بر اساس سوابق و رزومه تحصیلی‌تان راهنمایی کنند.
  • زمانی که شما برای ارسال درخواست پذیرش و مدارک موردنیاز دانشگاه یا سفارت، از شخصی کمک می‌گیرید که در این زمینه تخصص دارند، به بایدها و نبایدها آگاهی کامل دارند، در نتیجه احتمال پذیرش شما بالاتر می‌رود.
  • آشنایی با ددلاین‌های دانشگاه‌ها یکی دیگر از مهم‌ترین عوامل تأثیرگذار در اخذ پذیرش شما می‌باشد و آگاهی کامل کارشناسان ما با تمامی ددلاین‌های ارسال مدارک، باعث می‌شود که شما تاریخ تعیین شده ترم تحصیلی برای ارسال درخواست و مدارک و در نهایت ثبت نام دانشگاه را از دست ندهید.
  • کارشناسان مؤسسه دانش پژوهان اورانوس، شما را در چیدمان مدارک نیز راهنمایی خواهند کرد

-

تمامی این مزایا باعث می‌شود تا دانشجویانی که با کمک کارشناسان موسسات اعزام دانشجو کارهای خود را پیش می‌برند بیشتر از افرادی که به تنهایی اقدام می‌کنند، در اخذ پذیرش از دانشگاه‌های آمریکا موفق‌تر باشند. زیرا رعایت نکردن تنها یکی از این موارد و یا ارسال مدارک ناقص، باعث می‌شود تا دانشگاه مدنظر درخواست شما را نپذیرد و یا در روند اخذ ویزای تحصیلی شما به مشکل خورده و در نتیجه موجب عقب افتادن شما از یک ترم تحصیلی شود.


سوالات پرتکرار متقاضیان در ارتباط با مؤسسات اعزام دانشجو

چطور می‌شود از مشاوره‌های رایگان مؤسسه دانش پژوهان اورانوس استفاده کنم؟

شما می‌توانید با مراجعه به صفحه پل ارتباطی با مؤسسه و شماره تماس‌های موجود در وبسایت تماس گرفته و پس از ارتباط دادن با کارشناس مربوطه از مشاوره‌های رایگان مؤسسه بهره‌مند شوید.

برای مشاوره‌های حضوری مؤسسه چه باید کرد؟

برای مشاوره‌های حضوری نیز می‌بایست با مراجعه به صفحه پل ارتباطی با مؤسسه و پس از مشاوره تلفنی، در صورت نیاز با همانگ کردن یک وقت، برای مشاوره حضوری تشریف بیارید. پرسنل مؤسسه دانش پژوهان اورانوس میزبان شما متقاضیان عزیز خواهند بود.

چطور می‌شود به مؤسسه دانش پژوهان اورانوس اعتماد کرد؟

مؤسسه دانش پژوهان اورانوس با داشتن مجوز رسمی از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به شماره 40964 پاسخگوی اعتماد شما عزیزان خواهد بود.

اعزام دانشجو به آمریکا چگونه خواهد بود؟

کارشناسان ما پس از بررسی شرایط سنی، سوابق تحصیلی و سطح زبان موردنیاز، بهترین راه و مسیر را در اختیار شما قرار می‌دهند.

مراحل پس از دریافت جلسه مشاوره حضوری، چه می‌باشد؟

پس از با مراجعه به مؤسسه و دریافت مشاوره حضوری می‌توانید بهترین روش مهاجرتی متناسب با شرایط خود را با کارشناس مربوطه تصمیم گرفته و سپس برای سپردن پروسه مهاجرتی خود نسبت به عقد قراراداد اقدام کنید.

آیا امکان تحصیل بدون مدرک زبان در آمریکا وجود دارد؟

اگر آمریکا را به عنوان مقصد تحصیلی خود انتخاب کرده‌اید، باید بدانید که داشتن مدرک زبان یکی از الزامات اخذ پذیرش از دانشگاه‌های این کشور است. با وجود آنکه در آمریکا کالج‌های بسیاری وجود دارند که دوره‌های زبان انگلیسی ارائه می‌دهند، باید به خاطر داشته باشید که اپلای و اخذ پذیرش در کالج‌های زبان آمریکا دشوار، شهریه‌ها سنگین، همچنین ریسک ویزا و امکان ریجکتی نیز بسیار بالا خواهد بود.

چگونه به راحتی به آمریکا برویم؟

اخذ پذیرش تحصیلی تقریبأ یکی از آسان‌ترین راه‌های اعزام دانشجو به آمریکا می‌باشد، اما برای آنکه درصد ریجکتی خود را پایین‌تر بیارید، بهتر است تا پروسه مهاجرتی خود را به افرادی که اطلاعات و تجربه کافی در زمینه اعزام دانشجو به آمریکا دارند بسپارید. مؤسسه دانش پژوهان اورانوس با داشتن 15 سال سابقه در زمینه اعزام دانشجو آماده پاسخگویی به تمامی سوالات شما خواهد بود.

-


از آغاز تا به سرانجام رسیدن، همراه شما متقاضیان عزیز خواهیم بود.

............................................................................................. لیست موسسات مجاز اعزام دانشجو مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری .............................................................................................

جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان موسسه دانش پژوهان اورانوس تماس بگیرید.

چگونه به راحتی به آمریکا برویم؟ این فرصت برای افرادی است که در زمان apply کردن، مدرک معتبر زبان انگلیسی ندارند و به واسطه کالج زبان، دوره ها و course های زبان انگلیسی را در خود آمریکا می گذرانند. این کالج ها در سه شهر بوستون، سانفرانسیسکو و نیویورک هستند که سالیانه تعداد زیادی دانشجو در این کالج ها تحصیل می‌نمایند. پس از اخذ این مدارک شرایطی مهیاست که می‌توانیم پذیرش مشروط دانشگاه‌های این کشور را برای فراهم نماییم.

دیدگاه خود را بیان کنید
من فوق لیسانس معماری دارم و حدود 20 سال پیش فارغ التحصیل شدم ، الان 45 سالم است و قصد دارم در رشته اقتصاد در امریکا یا اروپا تحصیل کنم ، آیا احتمال دارد ؟
سلام دوست عزیز لطفا با شماره‌های زیر تماس بگیرید کارشناسان ما بعد از بررسی رزومه شما، شما رو راهنمایی خواهند کرد. 4-88810081-021
https://www.dpu.org.ir/