زندگی در امریکا

زندگی در امریکا

موسسه اعزام دانشجو دانش پژوهان اورانوس با داشتن کادری مجرب از کارشناسان متخصص در امر پذیرش تحصیلی در زمینه اعزام دانشجو از سراسر ایران( تهران ،شیراز،اصفهان و...) به بهترین و معتبرترین دانشگاه های دنیا از جمله اتریش و آمریکا فعالیت دارد.

En

  جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ | 09:38   0 نظر   4463 بازدید

به لحاظ سیاسی، ایالات متحده به 50 ایالت تقسیم شده است که هر یک از ایالتها به طور جداگانه، پرچم، قانون و سنت خاص خود را دارند. پورتوریکو، جزایر ویرجین آمریکا، گوام و ساموآ آمریکا نیز هر کدام با یک وضعیت ویژه ای بخشی از ایالات متحده می باشند.

ایالات متحده هم یک کشور قدیمی و هم یک کشور جدید می باشد. بهترین راه برای درک آن اینست که آمریکایی ها اغلب در مقابل راههای جدید فکری باز دارند، دارای یک فرهنگ عمیق می باشند و یک حس عمیق وطن پرستی دارند. آمریکایی ها بسیار وطن پرست هستند. آنها به کشور خود و سبک زندگیشان خیلی مفتخرند. آنها همچنین احترام زیادی برای کسانی که خدمت می کنند و یا در نیروهای مسلح خدمت کرده اند دارند.

زمانیکه در ایالات متحده هستید، تمایل به فعالیتهای بیشتری به غیر از فقط مطالعه خواهید داشت. فرصت های زیادی برای کشف بیشتر در مورد این کشور از طریق تماس روزانه با آمریکایی ها وجود دارد، و با در نظر گرفتن زمان برای سفر به گوشه های دیگر از ایالات متحده می توانید تمام آن منطقه را کاوش کنید.

گرچه آمریکا دارای افراد با خصوصیات متفاوت می باشند، اما هنوز چیزی به عنوان "فرهنگ آمریکایی" وجود دارد که ممکن است کاملا متفاوت از فرهنگ کشور خود باشد. در حالی که بسیاری ازجوانب فرهنگ از طریق تلویزیون، فیلم، محصولات مصرف کنندگان ، ابلاغ شده اما برخی از جنبه ها را زمان زندگی در ایالات متحده با آن روبرو می شوید.

آمریکایی ها در مقایسه با مردم برخی از کشورها معمولاً زمان آزاد زیادی ندارند، اما ارزش آنچه که دارند را می دانند و سعی می کنند زمان آزادشان را برای خود، خانواده، و یا جامعه خود صرف کنند.

ایالت متحده از نظر استاندارد زندگی در لیست بیست تای اول جهان می باشد و درآمد هر قسمت در مقایسه با کشورهای دیگر بالا می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان موسسه تماس حاصل فرمائید.

دیدگاه خود را بیان کنید
https://www.dpu.org.ir/