چرا زبان آلمانی

چرازبان آلمانی, مزایای زبان آلمانی, زبان آلمانی

چرا زبان آلمانی

En

  جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ | 11:23   0 نظر   4054 بازدید


زبان آلمانی : آری یا نه ؟

کسی که در آلمان قصد تحصیل را دارد، می بایست زبان آلمانی را فرا گیرد. حتی شرکت کنندگان در دوره های تحصیلی بین المللی نیز بهتر است در کنار تحصیل به فراگیری زبان آلمانی بپردازند، چراکه برای تحصیل در اکثر موارد به دانش زبان آلمانی نیاز پیدا خواهند کرد. از همه اینها مهمتر شاید زندگی در آلمان و امکان ارتباط با آلمانی ها باشد، که با داشتن دانش زبان آلمانی این کار به شکلی بسیار خوب صورت خواهد گرفت. برای ارزیابی سطح زبان آلمانی و دریافت مدرک مورد نظر آزمون های گوناکونی برگزار می شوندکه داوطلب می تواند در یکی از آنها شرکت کند. افرادی که قصد تحصیل به زبان انگلیسی مسلط(B1) را دارند، در برخی دانشگاه ها می بایست حداقل به زبان آلمانی در حد مقدماتی باشند. زبان تدریس اما در رشته های بین المللی انگلیسی است.

بنابراین یادگیری زبان آلمانی، در هر صورت برای شما سودمند خواهد بود تا سریع تر با محیط آشنا شده و خود را با آنجا وفق دهید و مهم تر از آن ، شانس بیشتری در بازار کار داشته باشید.

بمنظور تسهیل در امر فراگیری زبان آلمانی،نظر به اینکه دانش زبان جهت متقاضیان، موجب راحتی و اعتماد به نفس بیشتردر زمان خروج ایشان میگردد، لذا این موسسه با در اختیار داشتن اساتید مجرب و مسلط با سابقه سالها اقامت در این کشور، اقدام به برگزاری دوره های کاملا کاربردی و تضمینی آموزش زبان آلمانی نموده است.
به اطلاع متقاضیان محترم می رساند که ازین پس موسسه اورانوس، کلاسهای آلمانی را بصورت فشرده و فوق فشرده و طبق استاندارد GRE (Gemeinsamer Europäischer Refrenzrahmen) برگزار می کند.

دیدگاه خود را بیان کنید
https://www.dpu.org.ir/