آموزش زبان آلمانی

چرازبان آلمانی, مزایای زبان آلمانی, تدریس زبان آلمانی, زبان آلمانی, آموزش زبان المانی, دوره های زبان آلمانی, ارزیابی سطح زبان آلمانی , مدرک زبان آلمانی

موسسه اعزام دانشجو دانش پژوهان اورانوس با داشتن کادری مجرب از کارشناسان متخصص در امر پذیرش تحصیلی در زمینه اعزام دانشجو از سراسر ایران( تهران ،شیراز،اصفهان و...) به بهترین و معتبرترین دانشگاه های دنیا از جمله اتریش و آمریکا فعالیت دارد.

En

  جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ | 11:25   0 نظر   5937 بازدید

Standard GER

Gemeinsamer Europäischer Refrenzrahmen

امتحانات سطوح زبان آلمانی:

  • Start Deutsch1:

این آزمون در پایان مرحله A1 برگزار می شود. کسانی که درخواست ویزای الحاق به همسر و پیوست به خانواده را دارند، طبق قوانین جدید اقامت کشور آلمان ملزم به داشتن این مدرک می باشند.

پس از این دوره، زبان آموز قادر به معرفی خود و بیان جملات ساده آلمانی و انتقال منظور خود میباشد.

  • Start Deutsch2:

این آزمون در پایان مرحله A2 برگزار خواهد شد. زبان آموز قادر خواهد بود جملات را در مورد موضوعات مختلف بیان کرده و در مورد احساسات، فعالیتها و موضوعات اطراف خود اظهار نظر کند.

  • Zertifikat B1:

این آزمون در پایان مرحله B1 برگزار می شود، زبان آموز با درک مطالب به زبان آلمانی و بیان جملات نسبتاً طولانی به بیان نظرات خود پرداخته و در مباحث مختلف اظهار نظر بصورت سطحی می کند.

  • Zertifikat B2

در پایان مرحله B2 دانش آموخته قادر به بیان جملات پیچیده در موضوعات مختلف و فهم متون درسی می باشد.

در واقع زبان آموزان پس از گذراندن مرحله B2 میتوانند بدون مشکل با دیگران بحث و گفتگو کنند.

  • Zertifikat C1:

در مرحله C1 زبان آموزان با مطالعه متون طولانی و درک عمیق نسبت به متون و بیان نظرات خود در مباحث علمی شرکت نموده و بصورت کاملاً روان و بدون هرگونه پیچیدگی به ساختار متون پی ببرند.

  • Zertifikat C2:

در پایان این مرحله از زبان آلمانی، افراد بصورت کاربردی و در تمام زمینه ها بصورت نوشتاری، شنیداری قادر به بیان نظرات می باشند. افراد در سطوح علمی اعم از شرکت در کنفرانس ها و جمع آوری مقالات علمی بدون هیچ مشکلی به زبان آلمانی تسلط خواهند داشت.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با مشاوران ما تماس بگیرید:

29- 88345027- 021

دیدگاه خود را بیان کنید
https://www.dpu.org.ir/