دوره های کوتاه مدت تحصیلی در آمریکا

دوره های کوتاه مدت تحصیلی در آمریکا

موسسه اعزام دانشجو دانش پژوهان اورانوس با داشتن کادری مجرب از کارشناسان متخصص در امر پذیرش تحصیلی در زمینه اعزام دانشجو از سراسر ایران( تهران ،شیراز،اصفهان و...) به بهترین و معتبرترین دانشگاه های دنیا از جمله اتریش و آمریکا فعالیت دارد.

En

  چهار‌شنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ | 09:17   1 نظر   3195 بازدید

دوره های کوتاه مدت در آمریکا یکی از راه های تحصیل در این کشور می باشد که برای آنها ویزای تحصیلی صادر شده و دانشگاه های بسیاری اقدام به برگزاری آن می نمایند.

این دوره ها حداکثر ۱۲ ماهه بوده و پس از آن مدرک مربوط به دوره اخذ می شود . البته ویزای تحصیلی مربوط به این دوره نیز محدود به همین زمان می باشد و پس از آن باید نسبت به اخذ مجدد آن اقدام کرد.
دوره های کوتاه مدت در ۴ دسته زیر تقسیم بندی می شوند :
۱- برنامه های تبادل دانشجو:
این دوره ها فرصتی را برای زندگی و قرار گرفتن در شرایط محیطی و اجتماعی آمریکا ضمن تحصیل فراهم می کند.
۲- دوره های تکمیلی :
برای کسانی است که فاقد مدرک هستند و می خواهند تا با گذراندن این دوره ها ضمن تکمیل سطح آموزشی خود مدرک مورد نظر را نیز دریافت نمایند. همچنین پس از آن می توانند برای رده های بالاتر نیز اقدام کنند. دانشگاه های زیادی در آمریکا وجود دارند که اقدام به ثبت نام از کسانی می کنند که فاقد مدرک می باشند.
۳- کار آموزی :
به عنوان یک راه حال برای تحصیل از طریق کسب تجربه واقعی برای دانشجویان بین المللی که مطرح می شود که می توانند مطالعات علمی خود را تقویت و تکمیل نمایند.
۴- آموزش از راه دور :
دانشگاه های متعددی برای کسانی که شرایط یا توان حضور در آمریکا را ندارند این برنامه را ارائه می کنند . از طریق این دوره ها از طریق اینترنت انجام شده و بهترین شرایط و ارزانترین مدل آن برای تحصیل در ایالات متحده است. همچنین برخی دانشگاه ها و یا موسسات اقدام به برگزاری این دوره ها برای تکمیل مدارک ( دوره های تکمیلی ) می نمایند که می تواند به آنها برای دریافت ویزای تحصیلی آمریکا در آینده کمک کند.
دیدگاه خود را بیان کنید
من نیاز به اطلاعاتی درباره دوره های اموزشی کوتاه مدت درباره علوم اجتماعی برای مهاجرین در ایالت مشیگان دارم . لطفا کمک کنید
با سلام و روز بخیر لطفا جهت مشاوره ی دوره های آموزشی با شماره های موسسه تماس بگیرید. 021-88345029 , 021-88345028 ,021-88345027
https://www.dpu.org.ir/