تحصیل در اتریش

تحصیل در اتریش,تحصیل اتریش,تحصیل در کشور اتریش

موسسه اعزام دانشجو دانش پژوهان اورانوس با داشتن کادری مجرب از کارشناسان متخصص در امر پذیرش تحصیلی در زمینه اعزام دانشجو از سراسر ایران( تهران ،شیراز،اصفهان و...) به بهترین و معتبرترین دانشگاه های دنیا از جمله اتریش و آمریکا فعالیت دارد.

En

تحصیل در اتریش (Study in Austria)

​آیا شما علاقه مند به تحصیل در اتریش هستید؟ این مقاله میتواند به شما کمک کند تا اطلاعاتی راجع به کشور اتریش و تحصیل اتریش بدست آورید.

مقاطع تحصیلی در اتریش
مقاطع تحصیلی مختلف تحصیل در اتریش
مقطع طول دوره (سال) زبان تدریس پیش نیاز
کارشناسی 3 آلمانی پیش دانشگاهی+ قبولی در دانشگاه سراسری یا مدرک کاردانی
کارشناسی ارشد 2 انگلیسی- آلمانی کارشناسی + B2 آلمانی/ 7- IELTS 6.5
دکترا 3-5 انگلیسی- آلمانی کارشناسی ارشد + B2 آلمانی / 7- IELTS 6.5

نکته های لازم جهت اخذ پذیرش از اتریش

جهت اقدام برای تحصیل در اتریش داشتن مدرک دیپلم + پیش دانشگاهی ضروری است همچنین متقاضی باید قبولی دانشگاه در مقطع کارشناسی را داشته باشد.

دارندگان مدرک کاردانی می توانند مدرک خود را جای پیش دانشگاهی به دانشگاه ارائه دهند.

  • مقطع کارشناسی ارشد : جهت تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در اتریش متقاضی میبایست قبولی یا اشتغال به تحصیل کارشناسی ارشد از دانشگاههای ایران (جز دانشگاه آزاد) را داشته باشد.

  • مقطع دکترا: جهت تحصیل در مقطع دکترا در اتریش متقاضی میبایست قبولی یا اشتغال به تحصیل دکترا از دانشگاههای ایران (جز دانشگاه آزاد) را داشته باشد.

  • مقطع کارشناسی: جهت تحصیل در مقطع کارشناسی در اتریش متقاضی میبایست قبولی یا اشتغال به تحصیل کارشناسی از دانشگاههای ایران (جز دانشگاه آزاد) را داشته باشد.

در اتریش حدود ۱۸ دانشگاه و ۱۱۰ مرکز آموزشی وجود دارد که زبان ملی و تدریس آلمانی می باشد البته در دوره دکتری و در بعضی دانشگاه های خصوصی می توان به زبان انگلیسی تحصیل کرد. بهترین دانشگاه آن دانشگاه وین دارای رتبه ۸۴ در جهان و رتبه ۱۵ در اروپا می باشد.

نکته : برای اخذ پذیرش نیاز به مدرک زبان آلمانی نمی باشد و دانشجو می تواند پس از اخذ پذیرش در کشور مربوطه دوره های زبان را طی کند. برای افرادی که آشنایی به زبان آلمانی ندارند سه ترم نیاز است که دوره زبان بگذرانند. هزینه دوره زبان برای هر ترم ۳۸۰ یورو میباشد.

شهریه تحصیل در اتریش در هر ترم 720 یورو می باشد.

دانشجویان در حال تحصیل دانشگاه اتریش


مدارک مورد نیاز برای پذیرش تحصیلی در اتریش

مدارک زير با توجه به شرايط متقاضيان دسته بندي شده و نيازي نيست که همه متقاضيان کليه مدارک را جهت اخذ پذيرش داشته باشند.

  1. ترجمه (رسمی و قابل تائيد سفارت اتريش و دانشگاههای اتريش) مدرک ديپلم و ريز نمرات آن

  2. ترجمه (رسمی و قابل تائيد سفارت اتريش و دانشگاههای اتريش) مدرک پيش دانشگاهي و ريز نمرات آن

  3. ترجمه (رسمی و قابل تائيد سفارت اتريش و دانشگاههای اتريش) مدرک کاردانی و ريز نمرات

  4. ترجمه (رسمی و قابل تائيد سفارت اتريش و دانشگاههای اتريش) مدرک کارشناسی و ريز نمرات آن

  5. ترجمه (رسمی و قابل تائيد سفارت اتريش و دانشگاههای اتريش) مدرک کارشناسی ارشد و ريز نمرات آن

  6. کپي پاسپورت

  7. گواهي زبان آلمانی - در صورت موجود بودن

  8. اگر متقاضي دانشجو باشد گواهي اشتغال به تحصيل الزامي است.

  9. گواهی مبنی بر قبولی در آزمون سراسری یا آزاد

  10. اصل مدرک کاردانی و کارشناسی و کارشناسی ارشد + ریز نمرات

  11. نامه ی عدم ممانعت از تحصیل بر اساس مقطع و عنوان رشته ( بنا بر صلاحدید موسسه)

  12. گواهی امضا برابر با امضا موجود در پاسپورت

  13. مبلغ 50 درصد هزینه اولیه ثبت نام

ویزای اتریش

مراكز آموزش‌ عالی‌ در كشور اتریش‌ شامل‌ دانشگاه‌ها، دانشكده‌های‌ هنرهای‌ عالی، مدارس‌ عالی‌ فنی‌ و كالج‌های‌ تخصصی‌ دو تا سه‌ ساله‌ است.

مراکز آموزش عالی اتریش در زمینه‌ هنر و موسیقی‌ بسیار قوی‌ است‌ و دانشكده‌ موسیقی‌ و آثار هنری‌ و دانشكده‌ هنر كاربردی‌ شهر وین‌ از مراكز قوی‌ هنری‌ اروپا به‌ شمار می‌آیند. شرط‌ ورود به‌ دانشگاه‌ها و مراكز آموزش‌ عالی‌ اتریش‌ داشتن‌ مدرك‌ (Reifeprüfungszeugins) است. دانشكده‌های‌ هنرهای‌ عالی‌ آزمون ورودی‌ نیز برگزار می‌كنند. مراكز آموزش‌ عالی‌ در اتریش‌ محدودیتی‌ برای‌ پذیرش‌ دانشجو ندارند.

تحصیلات‌ دانشگاهی‌ شامل‌ دو دوره‌ عمومی‌ (Der erste Studienabschnitt) و تخصصی‌ (Der Zweite Studienabschnitt) است. در پایان‌ دوره‌ عمومی‌ امتحانات‌ برگزار می‌شوند ولی‌ مدركی‌ صادر نمی‌شود. بودجه دانشگاه‌های‌ دولتی اتریش‌ توسط دولت‌ تأمین‌ می شود و دانشجوی داخلی ملزم‌ به‌ پرداخت‌ شهریه‌ نیست. در سال‌ ۱۹۹۳ میلادی‌ مجلس‌ اتریش‌ تاسیس مدارس‌ عالی‌ فنی ( Fachhochschulen - FH) مشابه نظام‌ آموزشی‌ آلمان - را تصویب‌ كرد. هدف‌ از تاسیس‌ مدارس‌ عالی‌ فنی، كوتاه‌ كردن‌ دوره‌ تحصیل در اتریش و راهیابی‌ سریع‌تر دانش‌آموختگان‌ به‌ بازار كار است. از سال‌ ۱۹۹۴ میلادی‌ تا كنون‌ بیش‌ از ۴۰۰ مدرسه‌ عالی‌ فنی‌ مجوز تاسیس‌ گرفته‌اند كه‌ در رشته‌های‌ مختلف‌ دوره‌های‌ چهار ساله‌ برگزار می‌كنند. تفاوت‌ مدارس‌ عالی‌ فنی‌ با دانشگاه‌ها در كاربردی‌ و حرفه‌ای‌ بودن‌ تحصیلات‌ است. در پایان‌ دوره‌ها دانشجو باید یك‌ دوره‌ شش‌ ماه‌ تا یك‌ ساله‌ را در مراكز گوناگون، به‌ كارآموزی‌ بپردازد. شرط‌ ورود به‌ مدارس‌ عالی‌ فنی، همان‌ شرط‌ ورود به‌ دانشگاه‌هاست‌ و در مواردی‌ مدارك‌ حرفه‌ای‌ نیز مورد توجه‌ قرار می‌گیرند.

زمانی‌ كه‌ تعداد متقاضیان‌ بیشتر از گنجایش‌ دانشگاه‌ باشد، امتحان‌ ورودی‌ جهت تحصیل در اتریش برگزار می‌شود.

با توجه به تصویب قانون اعمال شهریه برای دانشگاههای اتریش در ماه دسامبر 2012 از ترم تابستان سال 2013 دانشگاههای دولتی اتریش که تا قبل از این تنها 17.5 یورو بابت ثبت نام دریافت می کردند مجاز به دریافت 726 یورو برای دانشجویان غیراروپایی و 360 یورو برای دانشجویان اروپایی غیر اتحادیه ای هستند.

کار دانشجویی در اتریش

کشور اتریش برای دانشجویان خارجی قوانین جدید اشتغال به کار را وضع کرده است که از تاریخ اول جولای سال 2011 قابل اجرا است.

قوانین کار دانشجویی در اتریش به دو گروه از دانشجویان اختصاص دارد:

  • دانشجویان گروه اول که در دوره های زبان و در مقطع کارشناسی مشغول به تحصیل در اتریش هستند

    • این دانشجویان می توانند 10 ساعت در هفته کار کنند. این میزان با توجه به حقوق حداقل یک فرد که حدود 7 یورو در ساعت است در ماه 280 یورو خواهد بود

  • دانشجویان گروه دوم که در مقطع فوق لیسانس مشغول به تحصیل در اتریش هستند

    • این دانشجویان می توانند در هفته 20 ساعت کار کنند و این میزان با توجه به حقوق حداقل یک فرد که حدود 7 یورو در ساعت است در ماه 560 یورو خواهد بود.

طبق قانون کار اتریش، حداقل درآمد در اتریش برای هر ساعت کاری 7 یورو میباشد که البته بسته به شرایط کار ممکن است درآمد بالاتر و یا پایینتر نیز باشد طبق قانون کار دانشجویی در اتریش دانشجویان تنها می توانند یک سوم هزینه های خود را با کار دانشجویی پوشش دهند.

ویزای اتریش

پس از گرفتن پذیرش از دانشگاههای اتریش شما باید جهت دریافت ویزا اقدام نمایید.

مطالعه این مطلب به شما پیشنهاد میشود: ویزای تحصیلی اتریش

مدارک مورد نیاز ویزای تحصیلی اتریش

  1. فرم درخواست به زبان آلمانی

  2. 2 قطعه عکس 5/3 * 5/4

  3. تاییدیه و یا پذیرش دانشگاه

  4. مدارکی دال بر تامین مخارج زندگی

  5. مدارکی دال بر داشتن محل سکونت در اتریش

  6. مدرکی مبنی بر داشتن بیمه کامل یک ساله در اتریش

  7. شناسنامه (به همراه ترجمه آلمانی و تاییدات دادگستری و امور خارجه و تایید سفارت)

  8. گواهی عدم سو پیشینه (به همراه ترجمه آلمانی و تاییدات دادگستری و امور خارجه و تایید سفارت)

  9. در صورت نیاز سند ازدواج، سند طلاق، گواهی حضانت، گواهی مبنی بر داشتن نسبت خانوادگی (به همراه ترجمه آلمانی و تاییدات دادگستری و امور خارجه و تایید سفارت)

  10. گذرنامه معتبر ( به همراه کپی از تمامی صفحات)

  11. پرداخت هزینه کنسولی 120 یورو، قابل پرداخت به صورت نقد، هزینه کودکان 75یورو

متقاضیان تحصیل در اتریش برای دریافت ویزای نوع D نیاز به تاییدیه مسکن دارند که به دو صورت قابل ارائه می باشد:

موسسه دانش پژوهان اورانوس قادر است شما را در این مورد یاری نماید. لطفا جهت کسب اطلاعات کاملتر با کارشناسان موسسه تماس حاصل فرمائید.

بیمه دانشجویی اتریش

بیمه درمانی دانشجویی اتریش

بیمه درمانی برای کلیه دانشجویان رسمی و غیر رسمی اجباری بوده و گواهی بیمه جزو شرایط اصلی برای تمدید اقامت دانشجویی محسوب می‌شود.

دانشجویان می‌توانند پس از ثبت نام در کلاس زبان، با در دست داشتن برگه گواهی ثبت نام کلاس زبان و یا گواهی ثبت‌ نام در دانشگاه، گواهی محل سکونت و در دست داشتن کارت بانکی به اداره بیمۀ مرکزی مراجعه کرده و درخواست بیمۀ دانشجویی دهند. کارت بیمه چند هفته بعد از طریق پست به آدرس ارائه شده در گواهی محل سکونت فرستاده می‌شود. نرخ بیمۀ دانشجویی در حال حاضر برای هر ماه ۴۹ یورو و۸۶سنت می‌باشد.

توجه: دانشجویان دارای بیمه دانشجویی اتریش موظف هستند در آغاز هر سال تحصیلی ورقه‌های تأییدیه ثبت نام در ترم جدید را برای تمدید بیمه دانشجویی خود به ادارۀ مرکزی بیمه تحویل دهند. در غیر این صورت بیمه دانشجویی آن‌ها به صورت اتوماتیک قطع خواهد شد.

البته باید متذکر شویم بیمه ‌شوندگان از بسیاری مزایای بیمه درمانی دانشجویی برخوردار می‌شوند که شامل معافیت از پرداخت برخی هزینه‌های درمانی است. (این معافیت شامل مراکز درمانی است که با اداره بیمه شهر WGKK قرارداد دارند.) در کلیۀ مراکز درمانی و مطب پزشکان ارائه کارت بیمه ضروری است.

خیابان منتهی به  دانشگاه های اتریش

اقدامات لازم پس از ورود به اتریش

  • اولین اقدام بعد از وارد شدن به کشور اتریش معرفی کردن خود به شهرداری منطقه است. برگه امضا شده توسط شهرداری Meldezettel یکی از مهمترین مدارک لازم در اتریش است که طبق قانون فرد تا ۳ روز پس از ورود به کشور یا جابجایی منزل باید اطلاعات آدرس محل سکونتش را به شهرداری (Magistrat ) اعلام کند. طبق قانون، پلیس مجاز است کسانی که بدون این برگه زندگی میکنند را بازداشت کند. برای ثبت آدرس محل سکونت خود در شهرداری محل، نیاز به تاییدیه محل سکونت دارید. این برگه تاییدیه یا از طرف صاحبخانه، یا مدیریت خوابگاه دانشجویی در اختیار شما قرار میگیرد. کسانی که پس از ورود به طور موقت در منزل آشنایان/دوستان زندگی میکنند نیاز به امضاء صاحبخانه و در بعضی موارد کپی قرارداد خانه دارند.​

  • اقدام بعدی باز کردن حساب بانکی دانشجویی در یکی از شعب بانکهای مختلف اتریش است. در بانک شما را راهنمایی میکنند که چه مدارکی نیاز دارید.

  • سومین اقدام ثبت نام در دانشگاه است. که با در دست داشتن پذیرش، یک قطعه عکس و گذرنامه با مراجعه بین ساعات ۸:۳۰ تا ۱۲:۰۰ ظهر به (Sekreteriat ) دانشگاه صورت میگیرد. دانشجویان با پذیرش مشروط که دانش زبان آلمانی کافی برای تحصیل ندارند نیازی به پرداخت شهریه دانشگاه ندارند. اما در همان روز قبض پرداخت شهریه کلاس زبان را از دانشگاه دریافت و به موسسه زبان موردنظر ارجاع داده میشوند. (شهریه کلاس زبان ۳۸۰ یورو در ماه است)

توجه: تمامي قبض ها بايد بوسيله حساب بانکي پرداخت شود. لذا باز کردن حساب بانکي در مراحل اوليه بسيار مهم است.

پس از ثبت نام در کلاس زبان، با در دست داشتن برگه گواهي ثبت نام کلاس زبان، گواهي ثبت نام در دانشگاه، گواهي محل سکونت و در دست داشتن کارت بانکي، دانشجو بايد به اداره بيمه مرکزي مراجعه کرده و درخواست بيمه دانشجويي دهد. کارت بيمه چند هفته بعد از طريق پست به آدرس مندرج در گواهي محل سکونت فرستاده ميشود.

گرفتن کارت اقامت يکساله: گرفتن اين کارت منوط به در دست داشتن گواهي بيمه، ثبت نام دانشگاه، ثبت نام کلاس زبان براي دانشجويان مشروط، برگه محل سکونت و برگه تاييد موجودي در حساب بانکي می باشد.

توجه: در تمام مراحل بالا، تنها کارت شناسايي معتبر, گذرنامه ايراني دانشجو است و هيچ مدرک عکس دار ديگري اعتبار ندارد. لذا در دست داشتن گذرنامه در تمام مراحل الزامي است.

درباره اتریش

  • مساحت: 83 845 کیلومتر مربع (9 استان)

  • ساکنان: تقریبا 8 میلیون

  • پایتخت: وین (1.8 میلیون نفر)

  • زبان رسمی: آلمانی؛ 6 زبان اقلیت

  • مذهب: 78٪ کاتولیکهای رومی

  • جمهوری: انتخابات هر 5 سال است

دلایل زندگی در اتریش

  • فرهنگی غنی اتریش

  • چشم اندازهای متنوع برای گردشگری

  • استراحتگاه های اسکی

  • امکانات برای پیاده روی و کوهنوردی و یا ورزش های آبی در دریاچه های متعدد

  • امنیت اجتماعی

  • ثبات اقتصادی

  • مهمان نوازی عالی اتریشی

  • سیستم آموزشی اتریش با طیف گسترده ای از فرصت های آموزشی

اتریش با سوئیس، لیختن اشتاین، آلمان، جمهوری چک، اسلواکی، مجارستان، اسلوونی و ایتالیا مرز دارد.

اتریش یک دولت فدرال است که شامل نه استان (Burgenland، Carinthia، Lower Austria، Upper Austria، Salzburg، Styria، Tyrol، Vorarlberg، Vienna) است؛ هر استان سرمایه خود را دارد. وین پرجمعیت ترین و تیرول کم جمعیت ترین استان اتریش است.

اتریش عضو اتحادیه اروپا است و ارز اتریش یورو است.

وین اتریش- ساختمانی با نماد های رومی

مدارس عالی فنی (FH) اتریش

در سال 1993میلادی مجلس اتریش تاسیس مدارس عالی فنی FACHHOCHSCHULEN مشابه نظام آموزشی آلمان را تصویب کرد.

هدف از تاسیس مدارس عالی فنی، کوتاه تر کردن دوره تحصیل در اتریش و راهیابی سریع تر دانش آموختگان به بازار کار است. از سال 1994تا کنون بیش از 40 مدرسه عالی فنی مجوز تاسیس گرفته اند که در رشته های مختلف دوره های 2 تا 4 ساله برگزار میکنند. تفاوت مدارس عالی فنی با دانشگاه ها در کاربردی و حرفه ای بودن تحصیلات است.

مدارس عالی فنی همزمان با مدارس ابتدای سپتامبر برای ترم زمستان و ابتدای فوریه برای ترم تابستان آغاز میشود و آخر ژوئن به پایان می رسند.

برای اطلاعات بیشتر در مورد مدارس عالی فنی و مراکز آموزش عالی به وب سایت های زیر مراجعه فرمایید

www.wegweiser.ac.at

www.fachhochschulen.at

دانشجویان دانشکاه اتریش در حال استراحت

دیدگاه خود را بیان کنید
با عرض سلام و خسته نباشيد من يازدهم تجربي هستم و ميخوام انشالله دوازدهم تجربي كه ديپلم گرفتم ادامه تحصيلاتمو در اتريش بدم. ميشه يا بايد كنكور بدم اگه كنكور دادم و پزشكي در نيومدي چجوري بايد برم دانشگاه اتريش. اصلن ميشه بدون كنكور رفت يا نه
با سلام و روز بخیر شرط پذیرش از دانشگاه های اتریش، نامه ی قبولی در کنکور می باشد و بر اساس هر رشته ای که پذیرفته شده باشید می توانید اپلای کنید. جهت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با شماره های موسسه تماس بگیرید. 021-88345029 , 021-88345028 ,021-88345027
با سلام خدمت شما من دوازدهم هستم رشته انسانی تحصیل میکنم میخواستم برای دانشگاه به کشور اتریش سفر کنم معدل دو سال گذشتم 19 و 19/30 بوده امسال هم معدل خوبی کسب میکنم میخواستم ببینم شرایطش چطوریه من امیدی داشته باشم برای تحصیل در کشور اتریش ممنون میشم پاسخگو باشید راستی زبان آلمانی هم دست و پا شکسته بلدم
سلام و روز بخیر، شما با نامه ی قبولی در کنکور سراسری و یا نامه ی اشتغال به تحصیلی می توانید برای اتریش اقدام کنید. البته در نهایت سطح زبان A2 آلمانی مورد نیاز است
سلام بنده لیسانس عمران دارم،سال ۹۵ مدرک رو از دانشگاه آزاد گرفتم،۳۴ سالمه و متاهل هستم و داری یک فرزند دختر ۴ ساله،با داشتن ۱۳ سال سابقه کار مرتبط با مدرک و بیمه،زبان آلمانی رو هم به تازگی شروع کردم،لطفا شرایط تحصیل و کار را در اتریش و آلمان رو راهنمایی کنید.آیا اگر به اتریش برای تحصیل برم و بعد در آلمان شرایط کاری مناسب پیدا شد میتونم اقدام کنم و به کشور آلمان برم یا ویزای تحصیلی رو به ویزای کار تبدیل کنم.سپاس از شما
سلام و روز بخیر.در حال حاضر مدرک دانشگاه آزاد در اتریش مورد قبول نیست و در آلمان هم مشروط به اخذ مدرک زبان آلمانی سطح B1 می باشد.تحت شرایط خاص می توانید برای لیسانس مجدد در کشور اتریش اقدام کرده و بعد با ویزای کاری به کشور آلمان مهاجرت کنید. به شما پیشنهاد میکنیم جهت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با شماره های موسسه تماس بگیرید 021-88345029 , 021-88345028 ,021-88345027
سلام ایا امکان پذیرش در دانشگاه اتریش واسه من هست من دیپلم ریاضی با معدل ۱۴ هستم و تو ایران مکانیک ازاد خوندم اما به دلیل نبودن و سنوات از دانشگاه اخراج و سرباز شدم الان سربازیمو رفتم و میخوام واسه پذیرش اقدام کنم ایا امکانش هست ؟
با سلام بله می تونید اقدام کنید البته شما می بایست درکنکور سراسری شرکت کرده و در یکی از رشته های دلخواهتان قبولی داشته باشید. البته می توانید با ثبت نام در یکی از دانشگاه های پیام نور یا علمی کاربردی بر اساس سوابق تحصیلی هم اقدام نمایید.
با سلام ... من دانشجوی پزشکی هستم و ترم 2 را نیز به اتمام رسوندم ... میخواستم ببینم امکان بورسیه برای تحصیل در دانشگاه اتریش هست یا نه ؟ معدل دیپلم من 19.04 هستش ! و اینکه آیا شما پیشنهاد میکنید که من در خارج ادامه تحصیل پزشکی را داشته باشم یا نه ؟
با سلام بهتر است دوره ی خود را به اتمام رسانده و برای تخصص پزشکی کشوری مثل آلمان را انتخاب کنید.
با سلام و خسته نباشید، آیا در اتریش، برای 2 نفر با رشته های شهرسازی و مدیریت پروژه، امکان اپلای در 1 دانشگاه انگلیسی زبان در مقطع ارشد وجود دارد؟ در صورتیکه هزینه تحصیل رایگان یا خیلی کم باشد و بتوان بورس گرفت. با تشکر
با سلام، متاسفانه تحصیل در همه ی مقاطع و اکثریت رشته ها به زبان آلمانی می باشد و همچنین به دلیل پایین بودن هزینه تحصیلات بورسیه یا کمک هزینه به دانشجوها تعلق نمی گیرد
سلام من در رشته شيمي دارويي مقطع كارشناسي دانشگاه ازاد در حال تحصيل هستم ميخواستم بپرسم بعد از اينكه مدرك كارشناسي گرفتم ميتونم براي تحصيل در همين رشته در مقطع كارشناسي ارشد در اتريش پذيرش بگيرم؟ بعد يه سوال ديگه اين كه امكانش هست در رشته داروسازي پذيرش بگيرم يا خير؟
با سلام برای تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد میبایست شما قبولی در دانشگاه سراسری در مقطع ارشد را داشته باشید در رابطه با رشته ی داروسازی در صورتیکه شما قبولی این رشته را داشته باشید امکان پذیر میباشد
سلام من رشتم حقوقه الانم دارم دوره ی کارشناسی رو میگذرونم امکان انتقالی به اتریش هس یا اگر امکانش نیس کدوم کشور رشته ی حقوق و پذیرش داره؟
با سلام. بله امکان اخذ پذیرش در دوره ی کارشناسی رشته ی حقوق است. تحصیل به زبان آلمانی بوده و مقطع تحصیلی دیپلما نام دارد.
سلام.من قصد دارم برای تحصیل پزشکی درخارج از کشور اقدام کنم. معدل کتبی دیپلم ۱۵.۴۴ هست و ۲۱ سالمه. وضعیت مالی متوسط دارم.فقط میخاستم بدونم امکان پذیرش با شرایط فعلی من چطور هست؟امیدی هست یا اینکه وقتم رو صرف خواندن برای کنکور ۹۸ کنم؟
با سلام برای تحصیل در رشته ی پزشکی شما باید در این رشته و در دانشگاه دولتی در کشور خود مشغول به تحصیل باشید
• با سلام خسته نباشيد ،من فارق التحصيل رشته مهندسي علوم كشاورزي از دانشگاه پيام نور سمنان هستم،دوره هاي كامل طراحي وب گذروندم،الانم تو رشته مديريت مالي درس خوندم كنكور دادم واسه ارشد،براي ادامه تحصيل تصميم جدي دارم برم اتريش چيكار بايد بكنم ،از كجازبايد شروع كنم؟؟؟
با سلام لطفا در اولین فرصت برای گرفتن وقت مشاوره حضوری با موسسه تماس بگیرید.
با سلام من مدرک لیسانس عمران رو از دانشگاه ازاد دارم و دیگه در حال تحصیل نیستم حدودا دو سال از مدرکم میگذره،خواستم ببینم راهی داره که من بتونم برای تحصیل به اتریش برم،اگر امکانش هست برای تحصیل در یک رشته ی دیگر به جز عمران اگر ممکن نیست برای گرفتن فوق لیسانس راهی هست که بتونید کمکم کنید،بنده الان 27 سالمه و متاهل هستم با تشکر
با سلام در حال حاضر امکان تحصیل شما در مقطع کارشناسی می باشد .به دلیل مورد تایید نبودن دانشگاه آزاد برای رشته های فنی شما میتوانید با ثبت نام در دانشگاه پیام نور و گرفتن اشتغال به تحصیل برای اتریش اقدام فرمایید .
سلام.داخل مطالب ننوشتيدشرايط بورسيه وتحصيل رايگان دراتريش چطوره؟!ايارشته علوم سياسي هم داره؟!
با سلام بورسیه تنها در مقطع دکترا امکان پذیر میباشد
https://www.dpu.org.ir/