خوابگاه دانشجویی در امریکا

خوابگاه دانشجویی در امریکا

موسسه اعزام دانشجو دانش پژوهان اورانوس با داشتن کادری مجرب از کارشناسان متخصص در امر پذیرش تحصیلی در زمینه اعزام دانشجو از سراسر ایران( تهران ،شیراز،اصفهان و...) به بهترین و معتبرترین دانشگاه های دنیا از جمله اتریش و آمریکا فعالیت دارد.

En

  سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ | 15:34   0 نظر   4591 بازدید

یکی از مهم ترین کارهایی است که باید قبل از شروع به تحصیل در ایالات متحده انجام داد، پیدا کردن یک مکان برای زندگی است. از آنجایی که مکان زندگی یکی از موارد مهم از جانب هزینه و تاثیرگذاری شخصی و تحصیلی می باشد، تصمیم گیری درست، شرط است. زندگی در محیطی آرام موجب شادی و پرباری خواهد شد.

خوابگاه دانشجویی طیف گسترده ای دارد. هم خود دانشجویان و هم دانشگاه و یا شرکت وابسته به دانشگاه می توانند برای خوابگاه برنامه ریزی کنند. اساسا پنج نوع مختلف خوابگاه دانشجویی در لندن وجود دارد. عبارتند از:

  • اقامت در کالج

کالج هال، اولین انتخاب برای بسیاری از دانشجویان که به لندن می آیند مخصوصاً دانشجویان سال اول دوره کارشناسی می باشد. به دلیل مناسب بودن قیمت و نزدیک بودن به محل تحصیل، امنیت خوب و ایجاد فرصت برای شناخت بقیه دانشجویان، گزینه مناسبی است.

  • اقامت در کالج هال خصوصی

مزایا و معایب اقامت در کالج هال خصوصی شبیه به کالج هال می باشد با این تفاوت که امکانات بیشتری در اختیار دانشجویان قرار می دهند.

  • اجاره خصوصی محل اقامت

اجاره محل اقامت انعطاف پذیری و استقلال بیشتری به دانشجویان می دهد. انتخاب مناسب برای دانشجویان ارشد و یا دانشجویان با خانواده و یا انتخاب دوم دانشجویان کارشناسی خواهد بود.

  • اجاره اتاق به عنوان یک مسافر
  • خانوادگی

جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان موسسه تماس حاصل فرمائید.

دیدگاه خود را بیان کنید
https://www.dpu.org.ir/