دوره های زبان در اتریش

دوره های زبان در اتریش

موسسه اعزام دانشجو دانش پژوهان اورانوس با داشتن کادری مجرب از کارشناسان متخصص در امر پذیرش تحصیلی در زمینه اعزام دانشجو از سراسر ایران( تهران ،شیراز،اصفهان و...) به بهترین و معتبرترین دانشگاه های دنیا از جمله اتریش و آمریکا فعالیت دارد.

En

دوره زبان آلمانی استاندارد

این دوره مناسب علاقمندان به یاد گیری زبان آلمانی است که حداقل دارای 16 سال سن باشند. تاریخ شروع هر ترم در این دوره ها اولین دوشنبه هر ماه میلادی است. ترمها از یک ماه شروع می شوند و تا 12 ماه (یک سال) میتواند تمدید شود. شهریه هر ترم شش ماهه 5600 یورو می باشد که به صورت ماهیانه قابل پرداخت است.


موسیقی دوره زبان آلمانی به همراه

این دوره ها مناسب دانشجویانی است که علاقمند هستند زبان آلمانی را همراه با موسیقی در مهد موسیقی بیاموزند. اساتید این دوره همگی از اساتید بنام می باشند که فرصت منحصر بفردی را برای علاقمندان به موسیقی فراهم می آورد. طول هر ترم این دوره 6 ماه می باشد و شهریه آن 32000 یورو می باشد.

دوره ویژه آمادگی برای کار در اتریش

این دوره کوتاه مدت شامل دو ترم یک ماهه می باشد که در ماه اول تاکید بر روی تقویت زبان آلمانی و در ماه دوم آموزش تکنیک ها و اصول کار در بازار اتریش می باشد. شهریه هر ترم یک ماهه 3800 یورو می باشد.

دوره آموزش زبان آلمانی بازرگانی

این دوره مناسب افرادی است که علاقمند هستند زبان آلمانی را در یک محیط منحصر به فرد یاد بگیرند. تمرکز این دوره بر روی آموزش زبان بازرگانی آلمانی است که نظر به صنعتی بودن کشورهای آلمانی زبان (نظیر آلمان، سوئیس و اتریش) می تواند فرصت مناسبی را برای تجار و بازرگانان به وجود آورد .

دوره های کوتاه مدت و میان مدت آموزش تخصصی موسیقی

اتریش مهد موسیقی دنیاست. برای یادگیری موسیقی در یک محیط بین المللی، علاقمندان میتوانند با شرکت در دوره های موسیقی در وین، از این محیط منحصر به فرد استفاده نمایند. هر ترم آموزش موسیقی یک و نیم ماه می باشد و به سه صورت خصوصی، نیمه خصوصی و گروهی قابل ارائه می باشند. شهریه دوره ها هم بسته به نوع کلاس و ساز تخصصی بین 1500 تا 4300 یورو در سال متفاوت است.

دیدگاه خود را بیان کنید
https://www.dpu.org.ir/