رشته هنر در اتریش

پذیرش در رشته های هنر,رشته های هنری در اتریش

در حال حاضر بیش از 1400 دانشجو مشغول به تحصیل در رشته های آکادمی هنرهای زیبای وین هستند. تنوع رشته های آکادمی هنرهای زیبای وین بسیار زیاد بوده و شامل رشته هایی فراوانی می باشد

En

  یک‌شنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | 15:27   1 نظر    بازدید

شرایط پذیرش در رشته هنر

شرط پذیرش در دانشگاه های هنر در کشورهای مختلف متفاوت بوده و تابع شروط خاصی است.هزینه دانشگاه (خصوصی و دولتی) از کشوری به کشوری دیگر متفاوت بوده و به نوع دانشگاه ذیربط بستگی دارد. زبان تحصیل در رشته هنر برای دانشجویان اغلب زبان انگلیسی می باشد.و اخذ مدرک زبان بنابر ضوابط دانشگاه ها متغیر است برخی دانشگاه ها داشتن این مدرک را الزامی دانسته و برای برخی دیگر حائز اهمیت نیست.
مدرک هنر به صورت گسترده ای به دو گروه تاریخ هنر و هنرهای زیبا تقسیم می شود. بسیاری از دانشگاه ها (به خصوصی آنهایی که دوره های هنر و علوم انسانی را به خود اختصاص داده اند. )برنامه هایی که تلفیقی از هنرهای زیبا و تاریخ هنر می باشند را به افراد پیشنهاد می کنند. اخذ مدرک تخصصی هنر در دوره های هنرهای تخصصی طراحی طلا یا جواهر؛ امکان پذیر می باشد.رشته تخصصی تاریخ هنر به آموزش دانشجویان برای تجزیه و تحلیل آثار باستانی و رابطه آن با زمینه های اجتماعی، جنبش های هنری و رویدادهای مهم تاریخی و همچنین کشف آثار هنری از طریق فرهنگ های متفات می پردازد. این رشته به طور خاص دانشجویان را برای کسب تخصص در حیطه هنرهایی مانند عکاسی،مجسمه سازی،نقاشی، تصویرسازی، تراشکاری،نقاشی و سرامیک سازی قادر می سازد و آنان را برای ورود به عرصه ها و میادین تخصصی هنر آماده می کند.دانشجویان می توانند در حیطه هنر کمدی، جامعه شناسی هنر و...نیز مهارت هایی را کسب کنند.


رشته های آکادمی هنرهای زیبای وین:
در حال حاضر بیش از 1400 دانشجو مشغول به تحصیل در رشته های آکادمی هنرهای زیبای وین هستند. تنوع رشته های آکادمی هنرهای زیبای وین بسیار زیاد بوده و شامل رشته هایی چون : ، مطالعات هنری و فرهنگی، هنرهای مفهومی؛ مهندسی معماری، و هنرهای زیبا ؛ طراحی صحنه شامل مجسمه سازی، عکاسی، فیلم سازی؛ مرمت، و ... می باشد در آکادمی هنرهای زیبای وین تحقیقات علمی در زمینه هنرهای زیبا،معماری، حفاظت و بازسازی، تاریخ هنر و...انجام می گیرد.این آکادمی بر ارائه آموزش به روز هنر معاصر تمرکز دارد.

دانشکده های دانشگاه هنرهای زیبای وین عبارتند از:
-دانشکده حفاظت و مرمت
- دانشکده مطالعات تئوری هنر و فرهنگ
- دانشکده هنر و معماری
- دانشکده علوم طبیعی و تکنولوژی در هنر
- دانشکده هنرهای زیبا شامل : هنر مفهومی، هنر و رسانه های دیجیتال، هنر گرافیک ؛هنر و پژوهش؛ تکنیک های چاپ دستی، مجسمه سازی اشیاء، هنرهای نمایشی ، هنر و عکاسی، نقاشی انتزاعی و گسترش فضای تصویری

دیدگاه خود را بیان کنید
من كالج هنر در اتريش به زبان الماني ميخوام
سلام جهت دریافت مشاوره می توانید با شماره های موسسه تماس حاصل فرمایید. 02188345027 02188345028 02188345029
https://www.dpu.org.ir/