تحصیل پرستاری در اتریش

پرستاری در اتریش

آیا به مطالعه پرستاری خارج از کشور فکر می‌کنید؟ در این مقاله می‌توانید بهترین دانشگاه‌ها و برنامه‌هایی را برای مطالعه پرستاری در وین، اتریش پیدا کنید.

En

  یک‌شنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | 10:19   0 نظر    بازدید

آیا به مطالعه پرستاری خارج از کشور فکر می‌کنید؟ در این مقاله می‌توانید بهترین دانشگاه‌ها و برنامه‌هایی را برای مطالعه پرستاری در دانشگاه وین اتریش پیدا کنید. موسسه دانش پژوهان اورانوس برنامه های زیادی به عزیزانی که قصد ادامه تحصیل در رشته پرستاری به اروپا و تحصیل در اتریش را دارند ارائه می کند.

دپارتمان FH در وین اتریش بیش از ۵،۰۰۰ دانشجو دارد و یکی از دانشگاه‌های مهم علوم تجربی در اتریش است. در سال تحصیلی 19-2018 دانشجویان می‌توانند بیش از ۵۰ برنامه کارشناسی و کارشناسی‌ارشد در دپارتمان‌های علوم تجربی را انتخاب کنند.
در ادامه می خواهیم پرطرفدار ترین دوره های آموزشی در زمینه تحصیل رشته پرستاری در اتریش را بررسی کنیم.
1. رشته مراقبت های بهداشتی و پرستاری

مدت این دوره 6 ترم تحصیلی بوده و شهریه آن برای شهروندان اروپا 363 یورو و غیر اروپا 727 یورو برای هر ترم می باشد. و زبان تحصیلی آن آلمانی می باشد.
از سال ۲۰۰۸، دانشگاه وین اولین برنامه مدرک کارشناسی در مراقبت‌های بهداشتی و پرستاری را به عنوان یک برنامه درجه لیسانس ارائه کرده و علم پرستاری را با صلاحیت حرفه‌ای برای مراقبت‌های بهداشتی بالا و مراقبت از سالمندان ترکیب کرده‌است.
2. مامایی

مدت این دوره 6 ترم تحصیلی بوده در مقطع فوق لیسانس است و شهریه آن برای شهروندان اروپا 363 یورو و غیر اروپا 727 یورو برای هر ترم می باشد. و زبان تحصیلی آن آلمانی می باشد.
ماماها تمام طیف را از مراقبت‌های قبل از تولد، آماده‌سازی تولد، زایمان، زایمان، مراقبت از پس از زایمان و تنظیم خانواده پوشش می‌دهند. بسیاری از ماماها در بیمارستان‌ها، مراکز مراقبت بهداشتی و زایمان، در مراکز زایمان خانگی، در فعالیت‌های گروهی و فعالیت‌های ماما کار می‌کنند. در بیمارستان‌ها، آن‌ها در بخش زایمان قرار دارند و به طور فزاینده‌ای در بخش‌های زایمان یکپارچه هم فعالیت می‌کنند. آن‌ها به زنان در اعتماد به نفس خود قدرت می‌دهند، از پویایی تولد حمایت می‌کنند و تا جایی که ممکن است مداخله می‌کنند. هم اکنون قبل از تولد کودک، دوره بارداری و رشد جنین در رحم را مشاهده خواهید کرد. در این دوره ها اطلاعاتی در مورد آزمایش‌ها و توصیه‌هایی در مورد مراقبت‌های بهداشتی، تغذیه و بهداشت در اختیار شما قرار می‌دهند. شما یاد می‌گیرید که تغییرات روانی را تشخیص دهید و نشانه‌هایی از بی‌نظمی در مادر و کودک را شناسایی کنید. شما به خوبی برای ارائه کمک پزشکی و روان‌شناختی در شرایط اضطراری آماده هستید. آن‌هایی که مایل به کسب تجربه در خارج از کشور هستند ممکن است از این فرصت استفاده کنند تا با سازمان‌های کمک‌رسانی بین‌المللی کار کنند.
هر بارداری منحصر به فرد است. بخش عمده‌ای از اقدامات ماماها بر علوم و فن‌آوری استوار است، اما آنچه اهمیت دارد مراقبت شخصی افراد باردار توسط ماماها است. آن‌ها زنان و خانواده‌ها را در دوران بارداری، زایمان، دوره پس از زایمان و دوره شیردهی همراهی می‌کنند.

3. Logopedics - phoniatrics - Audiology

مدت این دوره 6 ترم تحصیلی بوده در مقطع فوق لیسانس است و شهریه آن برای شهروندان اروپا 363 یورو و غیر اروپا 727 یورو برای هر ترم می باشد. و زبان تحصیلی آن آلمانی می باشد.
بخش مهمی از زندگی در ارتباطات افراد است. به عنوان یک مشاور گفتار، شما می‌توانید توانایی‌های ارتباطی انسانی را بهبود بخشید. در این دوره ها شما همه چیز را در مورد اختلالات گفتاری، صحبت کردن، صدا، بلعیدن و شنوایی یاد می‌گیرید و روش‌هایی که برای درمان آن‌ها استفاده می شود را به خوبی فرا خواهید گرفت.

5. روش های پیشرفته پرستاری (با تاکید بر مدیریت پرستاری)

مدت این دوره 4 ترم تحصیلی بوده در مقطع فوق لیسانس است و شهریه آن برای شهروندان اروپا 363 یورو و غیر اروپا 727 یورو برای هر ترم می باشد. و زبان تحصیلی آن آلمانی می باشد.
شما در مورد تئوری‌های پرستاری و فرآیند پرستاری و همچنین مراقبت‌های بهداشتی و پرستاری برای گروه‌های هدف خاص و در محیط‌های مختلف یاد خواهید گرفت. این شامل ارائه مراقبت از افراد با بیماری‌های مزمن و نیز حمایت از اعضای خانواده و روابط دیگر می‌شود. بخش عمده‌ای از آموزش شامل اصول پزشکی و اصول پزشکی خاص و همچنین علوم پرستاری است. دانش علوم اجتماعی و اجتماعی مانند روان‌شناسی و جامعه‌شناسی و همچنین علوم درمانی و بهداشت، درک جامع از سلامت و بیماری را فراهم می‌کنند.
تغییرات در جمعیت و محیط در سیستم های بهداشتی به رویکردها و مفاهیم جدید برای مقابله با چالش‌های آینده نیاز دارد. برنامه مدرک کارشناسی‌ارشد در دوره های پیشرفته پرستاری شما را برای یافتن مشاغلی در زمینه مدیریت پرستاری واجد شرایط می‌کند: شما تخصص حرفه‌ای و علمی خود را برای شرایط پرستاری پیچیده و به دست آوردن مهارت‌های مدیریتی گسترده به دست خواهید آورد.
دانش آموزان پرستاری در بسیاری از رشته‌ها از نزدیک به پزشکی دانش کسب می‌کنند و یک رویکرد متنوع نسبت به این زمینه کشف می‌کنند. آن‌ها به بیمارستان یا مطب خصوصی مراجعه می‌کنند و بر خانواده‌ها، افراد و جوامع تمرکز می‌کنند. برنامه دانشگاهی شامل بهداشت و بهداشت عمومی، تئوری و تکنیک‌های درمان و نیز رویه‌ها و قواعد بهترین تجارب است. با این حال، تئوری و تحقیقات دارای اهمیت بالایی در این برنامه هستند.

دیدگاه خود را بیان کنید
https://www.dpu.org.ir/