رشته زبان روسی در اتریش

موسسه اعزام دانشجو دانش پژوهان اورانوس با داشتن کادری مجرب از کارشناسان متخصص در امر پذیرش تحصیلی در زمینه اعزام دانشجو از سراسر ایران( تهران ،شیراز،اصفهان و...) به بهترین و معتبرترین دانشگاه های دنیا از جمله اتریش و آمریکا فعالیت دارد.

En

  یک‌شنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | 15:37   0 نظر    بازدید

رشته مطالعات زبان روسی در اتریش

رشته مطالعات زبان روسی در دانشگاه وین اتریش در دوره کارشناسی 6 ترم بوده و 180 واحد درسی به دانشجویان ارائه می شود (45 واحد اختیاری می باشد).زبان تحصیل آلمانی بوده و برای اخذ پذیرش سطح A2 و برای فراگیری زبان های اصلی چون زبان های اسلاویایی، زبان اسلاوی و زبان های بوسنیایی، کرواتی، صربی، بلغاری، لهستانی، روسی، اسلواکی، اسلووانیایی،چک، اوکراینی، داشتن سطح B2 الزامی است. برای تحصیل در این رشته در دانشگاه وین اتریش نیازی به ارائه آزمون ورودی نیست. در دوره کارشناسی ارشد در دانشگاه وین اتریش 120 واحددرسی در طول 4 ترم به دانشجویان ارائه می شود. زبان تحصیل آلمانی بوده و سطح زبان موردنیاز برای پذیرش A2 و برای ادامه تحصیل C1 می باشد در این مقطع همچون مقطع کارشناسی نیازی به ارائه آزمون ورودی نیست. در دوره کارشناسی ارشد دانش تاریخی و تئوریک زبان ها، ادبیات و فرهنگ های اسلاوی در گذشته و حال به دانشجویان ارائه می شود.

طول دوره کارشناسی در رشته زبان روسی در دانشکده هنرو علوم دانشگاه گراز در اتریش 8 ترم بوده و 240 واحد درسی به دانشجویان ارائه می شود . زبان تحصیل آلمانی بوده و سطح زبان موردنیاز برای اخذ پذیرش A2 و برای ادامه تحصیل B2 می باشد. برای ورود به این رشته و ادامه تحصیل ارائه آزمون ورودی بعد از پذیرش الزامی بوده و آزمون به زبان لاتین برگزار می شود.ارائه گواهی زبان نیز الزامی نیست. طول دوره کارشناسی ارشد در این رشته در دانشکده هنرو علوم دانشگاه گراز در اتریش 4 ترم بوده و 120 واحد درسی به دانشجویان ارائه می شود. زبان تحصیل آلمانی بوده و سطح زبان موردنیاز برای اخذ پذیرش A2 و برای ادامه تحصیل B2 می باشد. برای ادامه تحصیل در این مقطع ارائه گواهی لیسانس و یا معادل آن الزامی است و همچون دوره کارشناسی ارائه گواهی زبان الزامی نیست.

رشته مطالعات زبان روسی در دانشکده فرهنگ و علوم اجتماعی در دانشگاه سالزبورگ در اتریش در مقطع کارشناسی 8 ترم بوده و 240 واحد درسی به دانشجویان ارائه می شود. واحد هایی که به دانشجویان در طی تحصیل آموزش داده می شود شامل: مقدماتی( 2 واحد)، به دست آوردن مهارت زبانی( 45 واحد)، زبان شناسی(8 واحد)، مطالعات ادبی( 9 واحد)، ماژول های شبکه (27 واحد)،آزمون زبان و امتحان سطح زبانی (3 واحد) و پایان نامه کارشناسی(3 واحد) می باشد. طول دوره کارشناسی ارشد در این رشته در دانشگاه سالزبورگ 4 ترم بوده و 120 واحد درسی به دانشجویان ارائه می شود. زبان آموزش آلمانی بوده و سطح موردنیاز برای اخذ پذیرش A2 و برای ادامه تحصیل B2 می باشد.

برای پذیرش در دانشگاه های اتریش در مقطع کارشناسی ارائه گواهی دیپلم، در مقطع کارشناسی ارشد گواهی لیسانس یا معادل آن و مقطع دکترا گواهی کارشناسی ارشد و یا معادل آن الزامی است.

دیدگاه خود را بیان کنید
https://www.dpu.org.ir/