رشته مطالعات زبان انگلیسی و آمریکایی در اتریش

موسسه اعزام دانشجو دانش پژوهان اورانوس با داشتن کادری مجرب از کارشناسان متخصص در امر پذیرش تحصیلی در زمینه اعزام دانشجو از سراسر ایران( تهران ،شیراز،اصفهان و...) به بهترین و معتبرترین دانشگاه های دنیا از جمله اتریش و آمریکا فعالیت دارد.

En

  یک‌شنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | 11:44   1 نظر    بازدید

رشته مطالعات زبان انگلیسی و آمریکایی در اتریش

در رشته مطالعات زبان انگلیسی و آمریکایی زبان، فرهنگ و ادبیات تمدن های آمریکا و بریتانیا موردبررسی قرار گرفته و آموزش داده می شود. در مقطع کارشناسی به دانشجویان در زمینه علم، ادبیات و علوم فرهنگی مباحثی ارائه می شود. در طی این دوره، دانشجویان گستره‌ای از توانایی‌های کلیدی و مهارت‌های کاربردی مانند: مهارت‌های چند رسانه‌ای، توانایی ویژه برای برقراری ارتباط با زبان مادری و مهارت‌های کار تیمی، و نیز توانایی حفظ گفتگو با تمدن‌های دیگر را بدست می‌آورند.

طول دوره تحصیل در این رشته در دانشگاه وین اتریش در مقطع کارشناسی، 6 ترم بوده و 180 واحد درسی به دانشجویان ارائه می شود.(45 واحد اختیاری می باشد).زبان آموزش انگلیسی و زبان موردنیاز برای اخذ پذیرش آلمانی می باشد. برای اخذ پذیرش( زبان آلمانی) سطح A2 موردنیاز است و دانشجویان برای ورود به این رشته باید آزمون ورودی ارائه دهند.

در سال گذشته 1.526 در این دانشگاه پذیرش و 92 دانشجو نیز فارغ التحصیل شده اند.

دانشجویان در طی مطالعات خود با مباحثی همچون: نظریه های فرهنگی، آنالیز زبان، تاریخ انگلیسی و خوانش انتقادی آشنا می شوند.

این رشته در مقطع کارشناسی ارشد در طول 4 ترم و 120 واحد درسی به دانشجویان ارائه می شود. زبان آموزش انگلیسی بوده و زبان موردنیاز برای ادامه تحصیل C1(آیلتس 7) می باشد. برای ورود به این رشته نیازی به ارائه آزمون ورودی نیست.

دانشگاه وین 104 دانشجو را در این مقطع پذیرش کرده و 17 دانشجو نیز در سال گذشته فارغ التحصیل شده اند.

دانشجویان در طی مطالعات خود با مباحثی چون: زبان شناسی تاریخی، زبان شناسی کاربردی، زبان شناسی کارکردی، آنالیز ساختاری و روش تحقیق آشنا می شوند.

71% از فارغ التحصیلان در این رشته در اتریش به کار گمارده شده اند و ماهیانه € 2,512 درآمد دارند.

طول مقطع کارشناسی در دانشکده هنر و علوم گراتز 6 ترم بوده و 180 واحددرسی به دانشجویان ارائه می شود. زبان تحصیل برای اخذ پذیرش آلمانی (سطح A2) بوده و زبان آموزش انگلیسی (آیلتس 7) می باشد. ارائه آزمون برای ورود به این دانشگاه الزامی است.

طول مقطع کارشناسی ارشد در دانشکده هنر و علوم دانشگاه گراتز 4 ترم بوده و 120 واحد درسی به دانشجویان ارائه می شود. برای ورود به این رشته ارائه مدرک کارشناسی و یا معادل آن الزامی است. زبان تحصیل نیز آلمانی بوده و برای اخذ پذیرش سطح A2 و برای ادامه تحصیل سطح B2 موردنیاز است.

حوزه های اصلی مطالعه در این رشته در این مقطع شامل: تاریخ فرهنگی آمریکا، مطالعات چندملیتی، مطالعات شهری، مطالعات تطبیقی، مطالعات(فیلم شناسی)، مطالعات قوم شناسی و مطالعات جنسیتی می باشد.

طول دوره کارشناسی مطالعات انگلیسی و آمریکایی (مطالعات انگلیسی و زبان شناسی) در دانشکده فرهنگ و علوم اجتماعی دانشگاه سالزبورگ 6 ترم بوده و 180 واحددرسی به دانشجویان ارائه می شود. زبان تحصیل انگلیسی بوده و سطح زبان C1(آیلتس 7) موردنیاز است.

در این مقطع واحدهای درسی همچون: مبانی نظری و پایه( 9 واحد)، فراگیری زبان(26 واحد)، زبان شناسی (24 واحد)،مطالعات ادبی(27 واحد)،مطالعات فرهنگی(34واحد)،امتحانات تشخیص صلاحیت(14واحد)، پایان نامه کارشناسی (10 واحد)، و دروس اختیاری (36 واحد) به دانشجویان ارائه می شود.

فارغ التحصیلان در این مقطع می توانند در زمینه هایی همچون: مدیریت فرهنگ، آموزش و توسعه، مدیریت عمومی، بازاریابی، ترجمه، گردشگری و تجارت بین المللی به اشتغال مبادرت ورزند.

طول دوره کارشناسی ارشد در رشته مطالعات انگلیسی و آمریکایی(مطالعات انگلیسی و زبان شناسی) در دانشکده فرهنگ و علوم اجتماعی دانشگاه سالزبورگ 4 ترم بوده و 120 واحد درسی به دانشجویان ارائه می شود. زبان آموزش انگلیسی بوده و سطح C1( آیلتس 7) موردنیاز است.

واحدهایی درسی این دانشگاه در مقطع کارشناسی ارشد شامل: اصول مطالعات ادبی و فرهنگی(8 واحد)، عملی و کاربردی(8 واحد)،تحقیقی(8 واحد)، مطالعات ادبی1(10 واحد)،مطالعات ادبی 2(9 واحد)،مطالعات فرهنگی پیشرفته(12 واحد)،مطالعات جنسیتی و تنوع زیستی(9 واحد)،مطالعات فرهنگی کاربردی(6 واحد)،زبان (C2)(8 واحد)،موضوعات اختیاری(12 واحد)،پایان نامه کارشناسی ارشد(24واحد) و آزمون کارشناسی ارشد(6 واحد) می باشد.

دانشجویان پس از فارغ التحصیلی در این رشته می توانند در زمینه هایی همچون: موسسات آموزشی خصوصی، رسانه و فرهنگ، روابط عمومی، تئاتر و موزه، هنر و مدیریت فرهنگ، تبلیغات، ترجمه، گردشگری و...به اشتغال مبادرت ورزند.

رشته مطالعات انگلیسی و آمریکایی در دانشکده زبان،ادبیات و فرهنگ دانشگاه اینسبورک در مقطع کارشناسی 6 ترم بوده و 180 واحددرسی به دانشجویان ارائه می شود. زبان تحصیل آلمانی بوده و برای اخذ پذیرش A2 و برای ادامه تحصیل سطح B2 موردنیاز است. یکی از پیش نیازهای ورود به این مقطع، ارائه آزمون به زبان لاتین است.

در ترم اول در این مقطع واحدهایی همچون: زبان شناسی انگلیسی، مطالعات ادبی، مطالعات فرهنگی، اصول مطالعات رسانه ها، در ترم دوم: بررسی زبان شناسی در زبان انگلیسی، بریتانیا و مطالعات ادبی استعماری، مطالعات جنسیتی، در ترم سوم: کاربرد زبان، رشته های ویژه زبان شناسی انگلیسی، تمرکز بر روش و نوآوری در زبان شناسی انگلیسی، مطالعات ادبیات آمریکایی، مطالعات منطقه ای، در ترم چهارم: تمرکز بر کاربرد زبان، مهارت های زبانی حرفه ای، بررسی زبان شناسی انگلیسی، در ترم پنجم: سمینارها در مطالعات ادبی و فرهنگی، ماژول های اختیاری و در ترم ششم: پایان نامه کارشناسی به دانشجویان ارائه می شود.

مطالعات زبان انگلیسی و آمریکایی در درجه اول به دنبال ارتقای مهارت های زبانی(سطح C2، آیلتس 8) بوده و در درجه دوم این رشته به مطالعه مهارت ها و قابلیت های پایه در زمینه های زبان شناسی(ساختارها، عملکرد، کاربرد، انواع زبان انگلیسی)،مطالعات ادبی(مرور زبان انگلیسی، تئوری های ادبی و روش های تحلیل متن) و مطالعات فرهنگی(زمینه فرهنگی، نظریه های فرهنگی،رسانه) می پردازد.

این رشته در دانشکده زبان، ادبیات و فرهنگ دانشگاه اینسبورک در مقطع کارشناسی ارشد 4 ترم بوده و 120 واحد درسی به دانشجویان ارائه می شود. برای اخذ پذیرش زبان آلمانی (سطح A2) الزامی و برای ادامه تحصیل زبان آموزش انگلیسی سطح (C2، آیلتس 7.5) موردنیاز است. برای ورود به این مقطع ارائه مدرک کارشناسی و یا معادل آن الزامی است.

دیدگاه خود را بیان کنید
من کارشناسی ارشدم آموزش زبان انگلیسی هستش می خوام برای دکترا زبان شناسی بخونم
سلام دوست عزیز اگر مدرک آیلتس داشته باشید میتوانید برای این رشته اقدام کنید. اگر نیاز به مشاوره دارید با کارشناسان ما تماس بگیرید. 9-88345027-021 موسسه دانش پژوهان اورانوس
https://www.dpu.org.ir/