رشته تاریخ و مطالعات در عهد باستان در اتریش

موسسه اعزام دانشجو دانش پژوهان اورانوس با داشتن کادری مجرب از کارشناسان متخصص در امر پذیرش تحصیلی در زمینه اعزام دانشجو از سراسر ایران( تهران ،شیراز،اصفهان و...) به بهترین و معتبرترین دانشگاه های دنیا از جمله اتریش و آمریکا فعالیت دارد.

En

  یک‌شنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | 16:02   0 نظر    بازدید

رشته تاریخ و مطالعات در عهد باستان در اتریش

در مقطع کارشناسی این رشته به طور عمده به تاریخ یونان و روم مربوط می شود و ارتباط نزدیکی با زبان شناسی کلاسیک دارد. طول دوره کارشناسی در این رشته در دانشگاه وین اتریش 6 ترم بوده و 180 واحد درسی به دانشجویان ارائه می شود( 60 واحد اختیاری می باشد). زبان تحصیل آلمانی بوده و سطح زبان موردنیاز برای اخذ پذیرش A2 و برای ادامه تحصیل C1 (به همراه ارائه گواهی تسلط بر زبان) می باشد. برای تحصیل در این رشته و مقطع نیازی به ارائه آزمون ورودی نیست.

در سال گذشته دانشگاه وین 91 دانشجو را در این مقطع پذیرش کرده و 5 دانشجو نیز فارغ التحصیل شده اند.

دانشجویان درطی مطالعات خود در این رشته و در مقطع کارشناسی با مباحثی چون: Epigraphy(نگاره ها)، Papyrology، تاریخ روم، Etruscology (جسم شناسی) و عهد باستان آشنا می شوند.

59% از فارغ التحصیلان در این رشته در به طور گسترده ای در اتریش در مشاغل مرتبط با رشته خود به کارگمارده شده و ماهیانه € 2,345 درآمد دارند. 8% از فارغ التحصیلان نیز در بخش تجارت کار می کنند.

طول دوره رشته تاریخ و مطالعات در عهد باستان در دانشگاه وین اتریش 4 ترم بوده و 120 واحد درسی به دانشجویان ارائه می شود. زبان تحصیل آلمانی بوده و برای اخذ پذیرش سطح A2 و برای ادامه تحصیل سطح C1 همراه با ارائه گواهی تسلط بر زبان الزامی است.

دانشگاه وین در این مقطع 32 دانشجو را پذیرش کرده و 1 دانشجو در سال گذشته از این دانشگاه فارغ التحصیل شده است.

در این مقطع دانشجویان در طی مطالعات خود با مباحثی چون: جسم شناسی، مطالعات منبع، Numismatics ، نگاره ها، فرهنگ ها در منطقه مدیترانه آشنا می شوند.

69% از فارغ التحصیلان در این رشته به طور گسترده ای در اتریش به کار گمارده شده اند و ماهیانه € 2,513 درآمد دارند. 12% از فارغ التحصیلان نیز در بخش آموزش کار می کنند.

طول دوره کارشناسی در رشته تاریخ و مطالعات در عهد باستان در دانشکده هنر و علوم دانشگاه گراتز در مقطع کارشناسی 6 ترم بوده و 180 واحددرسی به دانشجویان ارائه می شود. زبان تحصیل آلمانی بوده و سطح زبان موردنیاز برای اخذ پذیرش A2 و برای ادامه تحصیل B2 می باشد. ارائه آزمون ورودی قبل از پذیرش به زبان لاتین نیز الزامی است مضاف بر آنکه آزمون مکمل بعد از پذیرش به زبان یونانی برگزار می شود.

طول دوره کارشناسی ارشد در دانشکده هنر و علوم دانشگاه گراتز 4 ترم بوده و 120 واحد درسی به دانشجویان ارائه می شود. زبان تحصیل آلمانی بوده و سطح زبان موردنیاز برای اخذ پذیرش A2 و برای ادامه تحصیل B2 می باشد. برای ورود به این مقطع ارائه گواهی کارشناسی و یا معادل آن الزامی است.

طول دوره این رشته در دانشکده فرهنگ و علوم اجتماعی سالزبورگ در مقطع کارشناسی ارشد 4 ترم بوده و 120 واحد درسی به دانشجویان ارائه می شود. برای ورود به این رشته ارائه گواهی کارشناسی و یا معادل آن الزامی است.

در مقطع کارشناسی ارشد دانشجویان تاریخ باستان و مطالعات کلاسیک: تاریخ یونان، تاریخ روم ،تاریخ کشورهای خاورمیانه و غربی و مصر را مورد مطالعه قرار می دهند. مضاف بر آنکه تمرکز بیشتر آموزش در این مقطع بر تاریخ سیاسی، فرهنگی،اجتماعی و نظامی است.

واحدهایی درسی در این مقطع شامل : تحقیقات میان رشته ای(12واحد)،ماژول اختیاری-اجباری فرهنگ و مطالعات ادبی(12 واحد)،تاریخ باستان و مطالعات کلاسیک(18 واحد)،روش شناسی پیشرفته: تحقیقات در تاریخ باستان و مطالعات منبع(17 واحد)،ماژول های تخصصی(7 واحد)،ماژول های عملی(6 واحد)،ماژول ترکیبی(6 واحد)،ماژول های اختیاری(12 واحد)، پایان نامه کارشناسی ارشد(24 واحد) و آزمون کارشناسی ارشد(6 واحد) می باشد.

طول دوره این رشته در دانشکده فلسفه و تاریخ دانشگاه اینسبورگ در مقطع کارشناسی ارشد 4 ترم بوده و 120 واحد درسی به دانشجویان ارائه می شود. زبان تحصیل آلمانی بوده و برای اخذ پذیرش A2 و برای ادامه تحصیل سطح B2 مورد نیاز است. ارائه گواهی کارشناسی و یا مدرک معادل آن الزامی است.

در این مقطع واحدهای درسی ارائه شده به دانشجویان شامل : زبان ها و فرهنگ، نظریه های روابط جنسیتی، ماژول های انتخابی، پایان نامه کارشناسی ارشد و دفاع از آن می باشد.

دیدگاه خود را بیان کنید
https://www.dpu.org.ir/